HOE U HET PERFECTE KUSSEN KIEST

VIND EEN KUSSEN DAT BIJ UW SLAAPPOSITIE PAST

Slaap je op je zij, je rug of je voorkant

Als je een zijslaper bent zoals ik, heb je waarschijnlijk een stevig, ondersteunend kussen nodig om je nek en ruggengraat uit te lijnen. Ik ben momenteel het luxe zijsteunkussen van The White Company aan het uitproberen. Het biedt een hoog niveau van comfort en ondersteuning en dankzij de boxconstructie vult het de kussensloop heel mooi uit, zodat je kussens er uitnodigend uitzien … en (onverwachte bonus) ook instagrammable

Als je op je rug slaapt, heb je een kussen nodig dat het gewicht van je hoofd absorbeert. Nogmaals, het gaat erom je ruggengraat comfortabel uitgelijnd te houden. The White Company beveelt hun kussen met medium geheugen microvezel aan

Voorslapers hebben doorgaans minder ondersteuning nodig, dus een zacht ondersteuningskussen zoals dit is ideaal.

2. KIES HET JUISTE MATERIAAL

Voor pure luxe gaat er niets boven het zachte, uitnodigende gevoel van dons, maar het is misschien niet de beste optie als u vatbaar bent voor allergieën of als u een kussen nodig heeft dat een stevigere ondersteuning biedt

Dit niet-allergene Smartdown-kussen van gerecycled polyester is ontworpen om het gevoel van natuurlijk dons na te bootsen.

Probeer voor een steviger niveau van ondersteuning een kussen met een vormvormend traagschuim. Deze passen zich aan en vormen zich naar de vorm van je hoofd en bieden stevige ondersteuning met extra comfort

Als alternatief, als je van het gevoel van dons houdt maar iets met wat meer ondersteuning nodig hebt, dan raadt The White Company hun Hongaarse ganzendons ondersteuningskussen aan.

3. overweeg niet-allergische opties

Kussens kunnen huisstofmijten bevatten (en tal van andere vervelende dingen), vooral als ze niet regelmatig worden gewassen en vervangen, dus als u vatbaar bent voor allergieën of bijholteproblemen, of als u wakker wordt met een piepende ademhaling, dan zult u merken dat een een niet-allergeen kussen van polyester of traagschuim helpt uw ​​symptomen te verlichten.

4. HOUD ZE SCHOON

Vergeet bij het wassen van uw beddengoed de kussens niet. De meeste kussens kunnen in uw wasmachine worden gewassen (zorg ervoor dat u deze niet overbelast), hoewel in sommige gevallen professioneel witwassen kan worden geadviseerd. Was ze om de paar maanden en gebruik een kussenbeschermer onder je kussensloop om ze er schoon en nieuw uit te laten zien.

5. VERVANG REGELMATIG

De meeste mensen onderschatten waarschijnlijk hoe vaak ze hun kussen moeten vervangen. Het ondersteuningsniveau van uw kussens zal na verloop van tijd verslechteren. Ze absorberen ook vuil, olie en dode huidcellen, waardoor ze een broedplaats voor huisstofmijt zijn, dus het is een goed idee om ze elke paar jaar te vervangen.

6. VOEG EEN AANTAL GEUR TOE

Het is goed gedocumenteerd dat het creëren van een gezonde bedtijdroutine u kan helpen om een ​​betere nachtrust te krijgen. Als onderdeel van mijn avondroutine geef ik mijn kussens graag een snelle spritz met een kussenmist. The White Company heeft zojuist een nieuwe Sleep-collectie gelanceerd – een verzameling natuurlijk doordrenkte slaapremedies met wat zij omschrijven als een vredesopwekkende geur. Het bevat zes van de meest ontspannende essentiële oliën, waaronder lavendel en kamille en ruikt heerlijk! De Sleep Soothing Pillow Mist is de perfecte finishing touch voor vers gewassen linnen en een heerlijke traktatie als je gasten laat komen.

Zeen Social Icons

More Stories
WAT ZIJN FUNCTIONELE VOEDINGSMIDDELEN EN WAT NOEMEN WE “SUPERFOODS”?